کد خبر 265762
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

حسن روشن در گفتگو با «حیات»:

بعید می‌دانم استقلال حتی نایب قهرمان شود/ رضاییان خوب است ولی با یک گل بهار نمی‌شود + فیلم

بعید می‌دانم استقلال حتی نایب قهرمان شود/ رضاییان خوب است ولی با یک گل بهار نمی‌شود + فیلم

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری ندارد و حتی در تکرار نایب قهرمانی فصل قبل ناکام خواهد بود.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه اخبار را پیگیری نمی‌کنم و اصلاً خبر ندارم که دارند چکار می‌کنند.

وی در رابطه با اینکه اینکه مسابقات در حال آغاز است اما ورزشگاه ها آماده نیستند هم گفت: این مسائل نکات تازه‌ای در فوتبال ایران نیست. وقتی که لیگ تمام می شود، از فردای آن روز باید کار درست کردن امکانات برای مسابقات لیگ آینده، شروع و امکانات تجهیز شوند نه اینکه یک هفته مانده به مسابقات، تازه به فکر باشیم که تجهیزات اصفهان خراب است و فلان جا مشکل دارد. به نظرم چنین وضعیتی به فوتبال ما ضرر می زند، البته این هم بماند یک شهرستانی استادیوم یا زمین ندارد و تیم لیگ برتری دارد. باید به این مسایل بیشتر فکر کرد. واقعیت این است که از کیفیت و برنامه‌های خوبی که برای فوتبال در دنیا وجود دارد ما بی بهره هستیم.

وی در مورد اینکه در فصل جدید هواداران از نکونام انتظار قهرمانی دارند، گفت: فصل قبل نتایج خوبی را که گرفتیم به دلیل آن بود که ستاره نداشتیم و با زحمت به این مقام رسیدیم. امسال ما بازیکن آورده‌ایم که البته اسم نمی‌آورم و دیگر تمام است و باشگاه استقلال به خصوص اسپانسر این باشگاه باید بداند استقلال همیشه بازیکن می‌ساخته است و بازیکن می‌آورد که نمونه آن زمانی بود که طالب لو و چند بازیکن دیگر از تیم‌های پایه به بزرگسالان رسیدند که آن دوره به عنوان آخرین گروهی بودند که به وضعیت خوبی در فوتبال رسیدند. امروز دیگر فکر نمی‌کنم استقلال با وضعیتی که شنیده‌ام بتواند حتی مقام پارسال را هم بیاورد. البته امیداریم که این اتفاق بیافتد و تیم نتیجه بگیرد اما با توجه به اینکه از هر نقطه جهان و ایران ما چند بازیکن داشته باشیم، طبیعتاً وصل کردن آنها به یکدیگر کار مشکلی است.

روشن در رابطه با حضور رامین رضائیان در استقلال گفت: یکی از آنها که گفتم همین رامین رضاییان است که بازیکن خوب تیم ملی است اما با یک گل بهار نمی‌شود و او باید به اینجا بیاید و بخشی از یک مجموعه باشد. استقلال باید به صورت تیم یک بازی تاکتیکی داشته باشد و آنگاه شاید نتیجه در پی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha